Hur man äger upp Glocalnet i brygga

(B)Lunken(B)| Tv säger (13:51): MrX - "Hej jag ringer från Glocalnet och undrar om du har bredband hemma?"
(B)Lunken(B)| Tv säger (13:52): Jag- "Ja jag har hundra Mbit fiber och kommer få 1Gbit till jul"
(B)Lunken(B)| Tv säger (13:52): MrX- "Ooooh jävlar... då har jag inget att säga dig! Vad betalar man för det?"
(B)Lunken(B)| Tv säger (13:52): Jag- "1Gbit kommer kosta 110 kr i månaden"
(B)Lunken(B)| Tv säger (13:53): MrX- "*flämt*... jäävlar... i Malmö bor du sa du? Shiiit, får nästan överväga att flytta ner själv"
(B)Lunken(B)| Tv säger (13:54): MrX = Försäljare från Glocalnet... kille mellan 25-30 år lät det som... kändes som jag kunde hyra ut ett rum dyrt till honom snart hehe!
KoskenkorvA säger (13:54): ägd =)
----------------------------------------------------
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

De ringde igår igen... ägde dem åter igen! =)

2007-08-03 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0