Metaltown

. : | erik | : . säger (20:14): va du kvar i lördags när jag fick ambulansas iväg från båten?
KoskenkorvA säger (20:14): jasså???? fick du?? ja va så jävla pissfull... minns inte ens att dom slängde ut mig.. vad gjorde du?
. : | erik | : . säger (20:16): blev du utslängd?? jösses...

jag vet inte riktigt. jag tror jag skulle hoppa över en av dom där stenpelarna utanför båten i hundra knyck. landade på axeln så all glorius pain kom in i mig. kunde inte röra armen utan att börja lipa nästan. blidde ambulans till mölndals sjukhus. smärtstillande i 2v, armen i mitella, och återkoll på fredag.
KoskenkorvA säger (20:16): något brytet då?
. : | erik | : . säger (20:17): nope, v
. : | erik | : . säger (20:17): vilket "var synd" enligt doktorn efersom brytning läker snabbare än ligament å muskler som verkar ha gått
KoskenkorvA säger (20:18): vi hade en bra kväll också... Fedde stukade foten när han gick av bussen på väg till båten... Jag fick en tung glasruta över benet och kunde inte stödja mig på det på 2 dagar.. Sen ramlade jag in i ett träd på natten och skrapade upp hela näsan... Ölja svimma och bröt revbenet...
KoskenkorvA säger (20:19): och nu på roskilde fick jag inflamation i axeln så ja kan knappt röra vänsterarmen
. : | erik | : . säger (20:19): roskilde är vackert :D
KoskenkorvA säger (20:19): allt det första va på metaltown =)
. : | erik | : . säger (20:19): aha, ölja va alltså i gbg?

-------------------------------------------

Det som erik är mest överaskad över är att Ölja va i gbg....
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0