Somliga straffar Gud med det samma

(B)Lunken(B)| Sjuk säger (02:17): aha ok! Är han religiös eller bara allmänt känslig?
KoskenkorvA säger (02:17): han är överdrivet trött där =)
(B)Lunken(B)| Sjuk säger (02:18): Aha ok!
(B)Lunken(B)| Sjuk säger (02:18): Då går ju hjärnan på halvfart o då är man ju nästan nere på religiös nivå
(B)Lunken(B)| Sjuk säger (02:19): påtal om religion så hann vi bo i 14 timmar i vår nya lägenhet innan Jehovas ringde på! =D
KoskenkorvA säger (02:19): HAHAHAHA
(B)Lunken(B)| Sjuk säger (02:20): Jag blev inte värvad
KoskenkorvA säger (02:21): ofan? =)
(B)Lunken(B)| Sjuk säger (02:21): Fick reda på en kul sak om jehovas... de som går runt och knackar dörr är bestraffade för att de har syndat... det e deras straff och att man skäller på dem är deras straff,,, så nästa gång ska jag konstant kalla dem för jävla syndare! =D
KoskenkorvA säger (02:21): HAHA =D
(B)Lunken(B)| Sjuk säger (02:22): Ska fråga ut dem vad de gjort för synd och om de säger vad de gjort ska jag säga att jag gör samma sak flera ggr om dagen men aldrig blivit bestraffad och jag lever och mår bra! =D
KoskenkorvA säger (02:22): gör som anders... bjud in dom på kaffe =)
------------------------
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0