Ugh!

KoskenkorvA: Jag ska nog börja prata Indian/Svenska... bara för att skoja med folk...
KoskenkorvA:
Ugh blekansikte.
Mig är Tysta Kniven.
Rök fredspipa med mig.
Olke: hahahaha :D
KoskenkorvA: Jag vill dricka eldvatten! Tysta Kniven har talat.
Olke: hahahahaha!!
snälla. GÖR det :)
Olke: speciellt ?tysta kniven har talat?
det var fan det bästa :)
KoskenkorvA: Tysta Kniven skall ta järnhästen till stället med massa tipis. Köpa eldvatten till cermonin ikväll
Olke: haha.. camilla tycker att du ska kalla dig för ?törstiga kniven?
Olke: jag skulle nog vilja kallas ?den knarkande mulåsnan?
KoskenkorvA: Tysta Kniven skrattar.
Ditt Indiannamn blir Boffande Buffeln. Om mina förfäder accepterar dig.
Du. Blekansikte måste utföra mandomsprovet först.
Tysta Kniven har talat
Olke: hahahahahaha :D
Olke: ett uttryck du inte får glömma är typ: ?Du talar med svart tunga.?
KoskenkorvA: Tysta Kniven skall rådfråga medicinman. Vänta.
*Just nu är det många som ringer. Du kan få svar på dina frågor via webben på http://www.medicinman.se*
KoskenkorvA: Blekansikte!!! Det heter Tala med KLUVEN tunga. Försöker Blekansikte vanhedra Tysta Knivens folk?
Olke: hehe. så heter det ja.
jag tänkte på svartfötter!
KoskenkorvA: Om inte Blekansikte ber om ursäkt till Stora Örnen, tar jag hans skalp
Olke: vad består förresten mandomsprovet av?
Förlåt, stora örnen.
KoskenkorvaA: Mandomsprovet. Det är det ja ringer medicinman om.
Tysta Kniven har talat.
Olke: blivande Boffande Buffeln fattar inte. Blivande boffande buffeln har talat.
KoskenkorvA: ?Välkommen till jourhavande medicinman. Vill du veta veckans Mandomsprov: tryck 1. Vill du bli helad: tryck2. Vill du ha regn: tryck3.?
Olke: *1*
KoskenkorvA: ?Veckans mandomsprov är, *kort paus och röstbyte* , stå på ett ben i tio minuter och slåss mot en hungribjörn. Du får bara försvara dig med stammen från en liten växt, *kort paus för röstbyte tillbaka till orginalrösten*, Tack för att du ringde?
Olke: vad är en ?hungribjörn??
KoskenkorvA: Tysta Kniven kan inte tala för medicinman. Blekansikte får ringa själv.
Olke: suck.
Olke: *tralala*
kissa.. äh.. kan likagärna dra hem nu.
fast det var skoj att snacka indian med dig. keep up the good work. Man-som-talar-med-kluven-tunga inte så sexig i tights.
KoskenkorvA: Om Blekansikte inte håller mun, får han en spark i ansiktet av en mockasinklädd fot.
Olke: spark i all ära.
men din fotsvett.
förlåt.
KoskenkorvA: Blekansikte! Det blir varmt när 5 indianer står i en och samma tipi och repar!
Olke: hahahahaha :D
KoskenkorvA: Nu ska Tysta Kniven hem till tipin i Nitta.
Gå i frid med naturen blekansikte
--------------------------
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0