Jag döper dig i faderns, sonens och den heliga...

anne ska snart bli mamma... så jag och Ella har kommit med namnförslag i snart 9 månader. Mitt förslag är Cortnåj Mammut Lindström =)

KoskenkorvA säger (08:12): det är dax snart va?
anne. säger (08:12): ja.. kan hända när som helst. Men kan också dröja 3 veckor till.. Men bör inte gå mer än 3 veckor iaf :)
KoskenkorvA säger (08:13): fyfan va coooooolt =D
KoskenkorvA säger (08:13): men du... Björn gillade Cortnåj och du gilla Mammuth =)
då har ja löst hela namn-grejset åt er =)
anne. säger (08:14): hahaha.. "gillade" ja..
KoskenkorvA säger (08:15): gillar.. jag menade GILLAR =)
anne. säger (08:16): men jag menade "gillade" som i.. öh.. gillade-på-skämt
anne. säger (08:16): ;)
KoskenkorvA säger (08:16): NÄHÄÄÄÄÄ =)
KoskenkorvA säger (08:17): Nu är det klubbat! =)
WOHOOOO!
anne. säger (08:17): nejnejnej
anne. säger (08:17): Fick inte biffala vara med?
KoskenkorvA säger (08:19): Cortnåj Mammuth Hästbeth Biffala Lindström-Svenningson =)
KoskenkorvA säger (08:19): populäraste ungen i klassen =)
anne. säger (08:19): hahaha
KoskenkorvA säger (08:19): CMHBLS <--- Grymma initsialer eller hur det stavas =)
anne. säger (08:20): :D Initialer är viktigt för Björn, så det blir bra
KoskenkorvA säger (08:21): jag är fan bäst på det här =D
anne. säger (08:21): Jag är rädd att du kommer bli besviken alltså... ;)
KoskenkorvA säger (08:24): barnet kommer alltid gå under namnet Cortnåj för mig =) eller Mammuth... eller Hästberh... eller Biffala =)
eller CMHBLS =) vilket blir Chamblers nästan... och det är en Baby.. så då blir det nästan Babyshamblers .. ALLTSÅ SKA ERAT BARN HETA PETE DOHERTY!!! Jag knäckte koden =)
anne. säger (08:25): haha. bra. det var iaf ett riktigt namn ;)
KoskenkorvA säger (08:26): vaddå riktigt? =) Mammuthar fanns på riktigt dom också =)
anne. säger (08:27): Kanske skulle prova om namnet går igenom.. :)
KoskenkorvA säger (08:27): Mammuth? =)
anne. säger (08:28): ja, tex.. eller Biffala
KoskenkorvA säger (08:28): aj... jag fick Oboy-pulver i ögat =/
anne. säger (08:28): hehe, hur gick det till?
KoskenkorvA säger (08:28): det satt tydligen lite kvar på kanten av glaset =)
anne. säger (08:29): =)
-----------------------------------------------------------------------
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra onsdag! ♥

2007-11-21 @ 08:35:15
URL: http://classiiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0