Pimp my poo

[00:35:16] KoskenkorvA says: man kan tro att det är jag som gjort bloggfrossa... men det är de inte.. men.. vi hatar exakt samma saker: aftonbladet, linda rosing, mänskligheten, tidningsutdelare, västtrafik... båda gillar chuck norris (i viss mån) och båda skrynklar toapappret istället för viker det när man bajsat
[00:36:12] Lunken says: haha
[00:36:19] Lunken says: det sista behövde jag inte veta!
[00:36:32] Lunken says: Varför viker du det inte förresten?
[00:36:47] KoskenkorvA says: vet ifan.. har alltid vart en skrynklare...
[00:37:22] Lunken says: ok... jag viker nog och skrynklar oxå!
[00:37:40] Lunken says: Jag är en såkallad customizer!
[00:37:50] KoskenkorvA says: hahaha... pimp my toiletpaper =)
[00:37:59] Lunken says: ja! =)
---------------------------------------
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0