Stinsen brinner

eva säger (22:22): vet du vad jag har gjort idag då?
KoskenkorvA säger (22:22): nope
eva säger (22:23): jag har varit till stkh på urvalstestsdag för SJs lokförarutbildning
KoskenkorvA säger (22:23): COOOOOOOOOLT =D
eva säger (22:23): å jag gick vidare t intervju=)
KoskenkorvA säger (22:23): Fyfan va grymt =D =D =D
eva säger (22:23): jag vet... det kunde man inte tro om flummagumman;)
KoskenkorvA säger (22:24): hahahaha ne =)
eva säger (22:24): jag är fan förvånad själv
KoskenkorvA säger (22:24): haha... men fan va grymt.. så du ska bli lokförare =)))
KoskenkorvA säger (22:24): trodde knappt de fanns några sånna kvar =)
eva säger (22:25): jag å en massa brunstiga hockeykarlar var det=)
eva säger (22:25): japp det kan nog bli så
KoskenkorvA säger (22:38): ja vill också ha nått roligt jobb.... finns stins-yrket kvar?
KoskenkorvA säger (22:38): alltid velat ha en stekpanna gjord av trä och en visselpipa =)
eva säger (22:39): haha
eva säger (22:40): hur kul blir det då efter ett par dagar... typ kramp i armen å kuksugarläppar
KoskenkorvA säger (22:40): HAHAHA
-------------------------------------------------
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0