Mys...

S Y L V I A säger (14:15): men bara till jobbet.. för där är det okej att lukta man :D
S Y L V I A säger (14:15): eller .. där bryr jag mig inte =)
KoskenkorvA säger (14:15): ja brukar inte bry mig så mycke när ja ska till jobbet heller :)
S Y L V I A säger (14:16): men samtidigt vill man ju inte luktad svettig gammal grek/ryss/polska/eller-valfri-slavisk-härkomst
KoskenkorvA säger (14:16): hahahahahaha
S Y L V I A säger (14:16): =)
S Y L V I A säger (14:16): det skulle såklart INTE stå luktad.. utan lukta =)
KoskenkorvA säger (14:17): vi slaviska människor har det inte lätt doftmässigt :)
S Y L V I A säger (14:18): nää
S Y L V I A säger (14:18): nu ska man lukta som svettiga mormor
KoskenkorvA säger (14:18): hehe.... vi får skylla på nån genetisk doftmisshap i vårt DNA =)
S Y L V I A säger (14:18): men faktiskt
S Y L V I A säger (14:18): du ska lukta på mina släktingar!
---------------------------
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sylvia

fan va rolig jag var idag då, du får prata med mig oftare ;)

2009-01-29 @ 16:30:48
URL: http://honsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0