En gång till...

Hittade några till, dessa från olika hotell i London:

"Frukostbuffen var bra men trångt på grund av brödrostens placering!"

"Toaletten lät när man spolade. Det var störande"

"Att de uppger en kostnad som lurar en att tro att det är ett jättefint hotell. Tro aldrig på kraftigt nedsatta priser. Det nedsatta priset visar vilket hotell man får inte priset som de uppger att det kostar." <-- Så att...

"Taxi som beställdes på hotellet var under all kritik, chauffören hittade inte till angiven adress, trots användning av GPS och en mängd telefonsamtal under resan" <--Självklart hotellets fel, inte taxibolaget

"kändes som att det var ohyra på hotellrummet"

"hade önskat mig en bättre broschyr om arkitekten Lutyens som var en skicklig och framgångsrik projektör."

"Vi blev störda mitt i natten av att grannarna i rummet bredvid (en man och en kvinna) grälade, skrek och slogs. Vi är medvetna om att detta inte är hotellets fel." <-- varför klagar dom då?

"Högt ljud från trafiken. Ambulanser" <-- helt klart hotellets fel

"det låg chips på golvet när vi kom och samma chips låg kvar när vi åkte tre dagar senare!" <-- Jag hade nog plockat bort det själv..

"Låg kex under sängen när vi kom. Lite osäkert ur ev. brandsynpunkt." <-- Kex är alltid en brandrisk..

"Synd att det inte var hiss men det visste vi ju innan" <-- Så att..

Och denna också... Bara för att den är så.. värdelös
"Montera ett kall vatten rör till kaffe maskin i frukost rummet."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0