Nått nytt!!

Detta inlägget blir lite annorlunda jämfört med alla andra. Men jag måste publicera det ändå. Jag satt på jobbet  och snurrade in på en sida med recensioner över hotell... Det är alltid kul att läsa klagomålen som rör själva hotellet och övriga saker som gästerna saknar.. För vissa människor är bara för underbara.
Jag har kört copy/paste från sidan vilket förklarar alla stavfel osv.

"endast 1 hiss vars dörr var så trög att flera gäster åkte upp och ner flera gånger för att de inte hann ut!"

"Rummet har blivit slitana i förhållande till för några år sedan"

"Saknade prinskorvar, bacon och äggröra... prinskorv fanns men bacon var nästan slut och äggröra fanns ej."

"Föttern mot entredörren - inte bra"

"Det var för många andra gäster i frukostmatsalen"

"Lite för moderna lokaler"

"svår meny på den italienska restaurangen tyckte, men vi tyckte samtidigt att det var gott."

"många trappor utan hiss"

"dörren låstes med nyckel"

"Frukostpersonalen hade diskret charm"

"Att de ej framgick tydligt att de inte har rättigheter att servera alkohol p g a att frälsnings armen ägde fastigheten."

"Konstverket som jag trodde var en ofullbordad ventilationsinstallation - eller var det det?"

"svårt att hitta med alla enkelriktningar, förbjudna vänstersvängar, filbyten och tunnlar"

"Att gästerna plockade på sig mat för att ha under dagen"

"Tråkigt att de inte fanns några fönster på hotellet. Vi valde ett rum utan fönster"

"Kiosk i hotellrummet med sötsaker vid TVn "

"Saknade kyl,strykjärn,tjära-doft, varför?"

"Lyhört. Vi hade även nödutgången i vårt rum."

"Det var inte så kul att bo i en annan byggnad som jag gjorde."

"mycket dragiga fönster, felplacerade schampoo i dusch sprutade rätt i ögonen"

"Signal på övergångstället lät hela natten."

"Gemensam frukost med patienter, man fick en känsla av att vara på sjukhus inte på hotell."

"Sådärbra frukost. Allt fanns, men förlite kärlek hade lagts på upplägget."

"Tydligen ej känt vid Taxi Stockholm"

Själv har jag blitt utskälld för att gästens taxi körde fel på vägen till hotellet, att ett annat hotell va för dyrt och för att Älvsborgs Fästning hade stängt mitt i vintern.. En gäst bad mig även att sänka volymen på Metaltown en gång...
Som sagt; folk är underbara
---------------------------------------------------------------
Hejdå

Kommentarer
Postat av: sylvia

dom är fan inte underbara när dom klagar på sånt som är uppenbart att man själv inte kan fixa.

dom är fan dumma i huvudet!

skott i pannan! :D

2009-03-19 @ 11:36:33
URL: http://honsomjag.blogg.se/
Postat av: Thomas Olausson

Jag skriver en kommentar för att kunna sno dina besökare. Haha!

2010-02-08 @ 03:37:04
URL: http://thomasolausson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0