Beat on the brats..

Julian säger (18:50): har 2st 2000 watts fläktar som går på max hemma
så fort jag gör något typ tänder lampan går strömmen
så jävla överbelastat
Julian säger (18:51): lär bli billig räkning
sitter med öppna fönster dygnet runt o eldar me fläktarna
miljövän man e
såhär i spartider.... :)
KoskenkorvA säger (18:54): hahaha fan gör du så för då? varför stänger du inte fönstret?
Julian säger (18:54): orkar inte röka ute, och orkar inte med röklukt
Julian säger (18:55): får bli den kombon då =)
KoskenkorvA säger (18:55): smart :)
du är en liten MacGyver du =)
Julian säger (18:55): ja som fan =)
Julian säger (18:56): aaaaaahhhhhhhhhh va dyhrt o skönt med varmluft på benen
nnnnjuuuuuter =)
dyrt
KoskenkorvA säger (18:56): jävla brat :D
sitter där me din dyra varmluft
Julian säger (18:56): haha
KoskenkorvA säger (18:56): medans en knegare som mig får nöja sig med vanlig varmluft =)
Julian säger (18:56): ja de här e fan brattit =)
känner mig riktigt överklass
Julian säger (18:57): denna kungliga luft på benen
vanlig luft duger inte åt mig
ska va uppvärmd av en fläkt som är kunglig hovleverantör
KoskenkorvA säger (18:57): och här sitter jag med ett jävla vvs-rör
Julian säger (18:57): hehehe
Julian säger (18:58): ja livet är orättvist
endel föds till kräk, endel i en fin värld
jag föddes in i denna fina värld, tack o lov
fick varmluft på benen redan i tidig ålder
morsan va inte sen me o skämma bort mig på den fronten
----------------
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0